جلسه هيأت رهبری شورای شهرماسکو نهضت فراگير تدوير يافت
مشعل مشعل

روز 9 جولای جلسه هيأت رهبری شورای شهرماسکو نهضت فراگير تشکيل يافت.

کار جلسه با سخنان رفيق عبدالغني غوربندی رييس شورای شهرماسکو نهضت فراگير پيرامون وضعيت سياسي و امنيتي دشوار کشورما در شرايط کنوني،وظايف و مسووليت های اعضای نهضت فراگير در همچنين اوضاع و احوال حساس آغاز يافت.

سپس جلسه تحت رياست رفيق محمدعوض معاون شورای شهرماسکو نهضت فراگير پيش برده شد و ضمن تبادل افکار گسترده همه اعضای هيأت رهبری شورای شهرماسکو نهضت فراگير ،پيرامون کارهای شورای شهرماسکو و برون رفت از مشکلات و رفع کمبودها پرداختند.

در جلسه فيصله بعمل آمد تا دوماه پيشرو شورای سراسری نهضت فراگير در روسيه فدراتيف به همياری ساير شوراهای نهضت فراگير در ساير شهرهای روسيه ايجاد گردد.

همچنان ضمن بحث پيرامون کار تشديدی بخاطر تقويه صفوف نهضت فراگير،تأکيد گرديد تا از جذب افراد تصادفي جلوگيری نموده و بر تقويه کيفي صفوف نهضت فراگير دقت لازم بخرچ داده شود.

همچنان به مسوولين و معاونين واحدهای اوليه نهضت فراگير در شهرماسکو وظيفه داده شد تا در تصفيه به موقع حق العوضيت ها توجه جدی نموده و کار شان را در زمينه مطابق رهنمود بخش امور مالي پيش ببرند.

گفتني است که در جريان جلسه بر پارهء از مسايل ديگر درون سازماني و موضوعات مربوط به تفاهم ميان 9 حزب سياسي که نماينده گي های انها در ماسکو قرار داشته و عضويت کميسيون تفاهم در ماسکو را دارا بوده ،و رياست دوره ای آن را جانب نهضت فراگير به عهده دارد تبادل افکار صورت گرفت، و وظايف مشخص به مسوولين امور سپرده شد .

کار جلسه به اميد تحقق هرچه بهتر و خوبتر وظايف سازماني در فضای رفيقانه پايان يافت .


July 14th, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها